Valtakunnallisen ruokamatkailuhankkeen ruokamatkailukoordinaattoriksi valittiin restonomi AMK Anne Mikkola

RuoKasvu -hankkeen ruokamatkailun kehittämisosiossa "Ruokamatkailu elintarvikeviennin edistämisessä" ruokamatkailukoordinaattorina Lomalaidun ry:ssä aloittaa 3.12.2018 restonomi Anne Mikkola. Anne on aiemmin työskennellyt muun muassa myynti- ja markkinointipäällikkönä hämeenlinnalaisessa Vanajanlinna Groupissa, ravintolatoimenpäällikkönä Palmia Oy:ssä Kuntatalon kokouskeskuksessa sekä markkinointikoordinaattorina ja myyntipäällikkönä Best Western Plus Hotel Haaga/Haaga Yhtymässä. Hankkeen tavoitteena on muun muassa parantaa maaseudun matkailuyritysten ruokamatkailutuotteiden ja -tarjonnan laatua sekä kannattavuutta ja myyntiä sekä luoda vahva kytkös ja verkostot matkailusta alku- ja lähituottajiin ja elintarvikealaan toimittajina ja verkostojäseninä. Hankkeen ruokamatkailuosiosta sekä sen tavoitteista ja toimenpiteistä tulossa isätietoja uudistettaville www.lomalaidun.fi -sivuille.