Outdoors Finland - -opintomatka Itävaltaan 18. - 22.10.2010

OF valtakunnallinen koordinaatiohanke järjestää 18.-22.10.2010 opintomatkan Itävaltaan  Abtenaun alueelle . Opintomatka on tarkoitettu aktiviteettiyrittäjille, aktiviteettien kehittämishankkeiden vetäjille ja muille aktiviteettien kehittämisessä ja tarjonnassa mukana oleville.

Matkan tavoitteena on oppia ja saada lisää tietoa kansainvälisen aktiviteettimatkailutarjonnan tuote/palvelukonseptista, laatutasosta, myynti- ja markkinointikanavista ja aktiviteettiasiakkaiden toiveista oman toiminnan ja tuotteiston kehittämiseksi vastaamaan paremmin ulkomaalaisen asiakkaiden tarpeita. Matkan aikana tavataan paikallisia aktiviteettiyrittäjiä, kuullaan luentoja aktiviteettien kehittämisestä ja tarjonnasta ja testataan tuotteita. Opintomatka keskittyy vaellus-, pyöräily- ja melontatuotteisiin.

Tarkempia tietoja matkaohjelmasta on oheisessa liitteessä.

Matkan ryhmäkoko on 25 henkilöä. Matkan hinta on 1035 €/henkilö, joka laskutetaan syyskuun alussa. Hinta sisältää lennot, majoitukset ja ohjelman. Liikunnalliset ohjelmat tilausten mukaan lisämaksusta.

Sitovat ilmoittautumiset 25.08.2010 klo 15 mennessä:

Lisätietoja antaa: Leila Rauhaniemi Forssan Matkatoimistosta,  leila [dot] rauhaniemi [at] fmtours [dot] fi  ja puh. 0207-75 77 22 / GSM 040-531 65 22

Lisätietoa kohteesta löydätte osoitteista: www.o-c-t.com ja http://www.lammertal.info/en-abtenau.shtml

LiiteKoko
OF-benchmarkingmatka_Itavalta_ohjelma.pdf120.52 Kt