Maaseutumatkailuyrittäjät Elma-messuilla Helsingissä 10.-12.11.2017

Tervetuloa löytämään oma Matkasi Maalle Helsingin Messukeskukseen! Lomalaidun ry:n ja Suomen Maaseutumatkailuyrittäjät ry:n yhteisosastolla Elma-messuilla esillä parhaat maaseutumatkailupaikat ja -palvelut, ympäri vuoden & ympäri Suomen. Osastollamme voit heittää Mölkkylää, osallistua arvontaan ja voittaa Matkan Maalle Matkamaalle.fi -yrityksiimme! Tapaa osastollamme maaseutumatkailuyritysten edustajia, yrityksistä esittelijöitä paikalla eri päivinä: Cafe Herkkuhetki & Myllyranta, Eräjärven Eerola, Ilolan Maatilamatkailu, Kanniston Kotieläintila, Koulutintti Tynkkylän Lomaniemi. Lisäksi esillä ja jaossa maaseutumatkailuaiheisia postikortteja sekä esitteitä ja tarjouksia maaseutumatkailuyritysten tarjonnasta ja palveluista, esimerkiksi Kinkamon Pirtiltä ja Laurilan Lomamökeiltä. Löydät meidät messuhallista 6, osasto-osoitteella 6p1. Elämää, eläimiä ja ostoksia. Tapahtuma kaikille eläintenystäville sekä maaseudusta, matkailuista ja kädentaidoista kiinnostuneille! Lisätietoja tapahtumasta elma.messukeskus.com/