Löylyä lissää! - Valtakunnallinen maaseutumatkailuseminaari 19.-20.3. Peurungassa

Valtakunnallinen maaseutumatkailuyrittäjien ja -kehittäjien seminaari järjestetään Keski-Suomessa Kylpylähotelli Peurungassa Laukaassa 19.-20.3.2013. Seminaarissa heitetään lisää löylyä suomalaisuuden lähteille ja etsitään suomalaisuutta niin saunasta, hirvitarhasta kuin Suomi-brändistäkin. Vai löytyisikö suomalaisuuden ydin tutustumisretkiltä keskisuomalaiselle maaseudulle?

Esiintymislavalta käsin aihetta tarkastelevat mm. Suomen maabrändivaltuuskunnan jäsen, AmCham Finlandin toimitusjohtaja Kristiina Helenius, chef Juha Niemiö sekä VisitFinland Italian maaedustaja Maija Loikkanen.

Päivien aikana perehdymme myös keskisuomalaisiin maaseutumatkailun erikoisuuksiin: yrittäjä Susanna Partio kertoo hirvien innoittamista hirveän hienoista maku- ja majoituselämyksistä ja yrittäjä Erkki Kauppinen maailman suurimmasta savusaunasta oheispalveluineen.

Seminaariin kuuluvilla retkillä pääsemme nauttimaan rallista ja vauhdista, kulttuurista, historiasta - tai tietenkin saunasta! Seminaarin iltajuhalassa palkitaan ansioituneet maaseutumatkailuyrittäjät, vuoden 2013 Kellokas ja Kehittyvä maaseutumatkailuyritys.

Seminaari on avoin kaikille maaseutumatkailuyrittäjille ja matkailun kehittäjille, sekä muille asiasta kiinnostuneille.

Tervetuloa löylyihin Laukaaseen!

Tutustu seminaariin ja ilmoittaudu mukaan: