Lomalaidun ry ja Matkailun teemaryhmä etsivät projektipäällikköä

Lomalaidun ry etsii projektipäällikköä Valtakunnallinen maaseudun matkailun kehittäminen 2010 hankkeen vastuulliseksi johtajaksi ja matkailun teemaryhmän sihteeriksi.

Hanke toteuttaa Maaseutupolitiikan yhteistyöryhmän Matkailun teemaryhmän toimeksiantoa. Sitä rahoittaa maa- ja metsätalousministeriö maaseutupolitiikan yhteistyöryhmän suosituksesta myönnettävistä valtakunnallisista hankevaroista.

Hanketta hallinnoi ja projektipäällikön työnantajana toimii Lomalaidun ry.

Teemaryhmän toiminnasta saat tarkempia tietoja osoitteessa www.maaseutupolitiikka.fi.

Hakijalta edellytämme tehtävään soveltuvaa korkeakoulututkintoa, riittävää kielitaitoa (vähintään ruotsi ja englanti), kokemusta hankkeiden vastuullisesta johtamisesta sekä matkailun, maaseudun kehittämisen ja maaseudun matkailuyrittämisen liiketoiminnan vahvaa osaamista. Tehtävässä vaaditaan myös hyvää suomen kielen suullista ja kirjallista hallintaa, esiintymis- ja vuoro¬vaikutus¬taitoja sekä rautaista neuvottelutaitoa.

Tehtävä edellyttää matkustamista. Toimipaikka on Helsingissä.

Hankkeen rahoituspäätös tehdään vuodeksi kerrallaan, joten tehtävä on määräaikainen 28.2.2011 saakka ja alkaa sopimuksen mukaan. Hakijaa pyydetään esittämään palkkatoivomus.

Kirjoita napakka hakemus, jossa kerrot lyhyesti mitä tähän mennessä olet tehnyt ja miksi katsot sopivasi tehtävään ja lähetä se sähköpostilla 31.3.2010 mennessä teemaryhmän puheenjohtaja Reijo Martikaiselle osoitteeseen reijo.martikainen@mavi.fi

Matkailun teemaryhmästä saat lisätietoja mm täältä: http://www.maaseutupolitiikka.fi/index.phtml?s=56

LiiteKoko
Matkailun_teemaryhma_etsii_sihteeria.pdf6.17 Kt