Kotipesä Kuntoon - koulutus maaseudun matkailuyrittäjille alkaa Jyväskylässä

Tarvitsetko lisää asiakkaista yritykseesi?

Ratkaisun kysymykseen voit saada vaikka oman kouluttautumisen kautta.

Maaseutumatkailun ammattitutkintoon valmistava Kotipesä Kuntoon –koulutus alkaa Jyväskylässä marraskuussa 2009! Tutkinto on tarkoitettu maaseutumatkailuyrityksen toiminnasta vastaaville tai yritystoimintaa aktiivisesti suunnitteleville henkilöille pohjakoulutuksesta riippumatta. Tutkinnosta vastaa Jyväskylän aikuisopisto.

Koulutuksen sisältö:
Koulutuksessa käydään läpi yritystoimintaan ja markkinointiin liittyviä asioita kuten hinnoittelu, myynti, sähköiset myyntikanavat, asiakkuuksien hallinta, palveluosaaminen, palvelumuotoilu, yrityksen sopimukset ja kansainväliset myyntikanavat. Koulutuspäiviä on 1-2/kuukausi. Koulutus kestää n. vuoden. Koulutuksesta vastaa Suomen Matkailukonsultit Oy.

Koulutuksen kustannukset:
Osallistumismaksu on 249,50 € ja tutkintomaksu 50,50 €. Tutkinnon suoritettuasi sinulla on mahdollisuus hakea samansuuruista Koulutusrahaston ammattitutkintostipendiä.

Lisätietoa koulutuksesta saat Jyväskylän aikuisopistolla 5.11.2009 klo
14-17 järjestettävässä infotilaisuudessa tai soittamalla Tuula Poutanen, 040 764 8851 tai Jaana Ruponen, 050 344 6496. Sähköpostilla saat apua osoitteesta tuula.poutanen@matkailukonsultit.fi.

Liitteenä koulutusesite.

Nyt mukaan kehittämään itseäsi ja yritystäsi huippukuntoon!

LiiteKoko
maaseutumatkailun_at_2009-2010.pdf142.83 Kt