Kesäaktiviteettitarjonnan ja Kylämatkailun sähköisten jakeluteiden tutkimus

Kylämatkailu- ja OutdoorsFinland -hankkeiden seminaarissa 2-3.11. Mustion Linnassa esiteltiin uusia sähköisiä jakelukanavia alueille ja matkailuyrityksille.

Verkko ja uudet teknologiat ovat maaseudun matkailun menestystekijöitä, joiden merkitys matkailumarkkinoinnissa kasvaa jatkuvasti. Blogien ja muiden sosiaalisen median sähköisten jakelukanavien avulla matkailuyrittäjä voi markkinoida palveluitaan kustannustehokkaasti. Laaja jakelutiekartoitus toteutettiin kesäaktiviteettien ja kylämatkailun kannalta tärkeimmillä viidellä markkina-alueella:Saksa, Ranska, Hollanti, Iso-Britannia ja Venäjä. Jokaisesta maasta kartoitettiin potentiaaliset sähköiset jakelu- ja markkinakanavat, jotka on jaoteltu sosiaalisen mediaan, blogeihin, kaupallisiin sivustoihin ja matkanjärjestäjien omiin kanaviin.

Matkailuyrittäjät saavat tästä tutkimuksesta apua ja tietoa oman markkinointinsa suunnitteluun. Hyödynnettävänä on tietoa eri kanavien käyttäjistä ja käyttäjämääristä, tunnettuudesta, sisällöstä, sivustojen keskusteluaiheista, sivustolle pääsyn kriteereistä ja hinnasta.

Tutkimustulokset:

Ranska

Saksa

Iso-Britannia

Venäjä

Hollanti

Kommentit

Kirjoita uusi kommentti

Tämän kentän sisältö pidetään yksityisenä eikä sitä näytetä julkisesti.
CAPTCHA
Tämä kysymys esitetään, jotta lomakkeen automatisoitu käyttö voitaisiin estää.
Kuva CAPTCHA
Kirjoita kuvassa näkyvät merkit (ilman välilyöntejä).